مظلومیت

جاہلیت تو جاہلیت عورت دشمنی میں ہمارے سماج کا دانشور طبقہ بھی کس قدر پیش پیش رہا۔
اس تعصّب کی جڑیں تاریخ کی ناہموار زمین میں بہت گہری ہیں۔ فلسفے اور مذہب کے شارحین نے عورت کو ایک وحشی، نجس، بےعقل اور نامکمّل مخلوق بنا کرمعاشرے کے آگے مضحکہ خیز انداز میں پیش کیا۔
سقراط نے اسے دفلی کادرخت قرار دیا توافلاطون نے کہا کہ مردوں کے برے اعمال انہیں عورت بنا دیتے ہیں، ارسطو نے اپنےآقاؤں کی تقلید میں مرد کو بادشاہ اور عورت کو کنیز قرار دیا۔ مرد حاکم، عورت محکوم اور مطیع؛ مرد دانائی اور عورت ناسمجھی کا مرقع،یونان جیسے علم اور تمدن کے اولین گہوارے
کی ہی کیا مثال عرب، روم، ایران، یہودیت اور عسائیت سمیت بے شمار معاشروں کی مذہبی، سیاسی اورمعاشرتی تاریخ بھی جبرواستحصال کے سیاہ اوراق سے بھری پڑی ہے۔ ’عورت‘ کو آدم کی پسلی سے جی بہلانے کو پیدا کیا گیا، ایک کم اصل وجود جس نےبالاآخر اسے جنت سے نکلوا دیا۔
ہندومعاشرے میں اس کی حیثیت جانچنے کے لیے ستی کی رسم ہی بہت ہے۔ وچ ہنٹ جیسا گھناونا ماضی رکھنے والے یورپ میںنطشے جیسے مفکروں کی عورت دشمنی بھی کوئی راز نہیں۔ کسی مذہب نے اسے وراثت کے بنیادی حق سے محروم کیا تو کسی کےپیروکاروں نے اس کی گواہی کی آدھی حیثیت چھین کر اس کے تشخّص اور
احساس کومجروح کیا۔ کبھی سینٹ آگسٹائن جیسے اللہ والوں نے اس ’ ناپاک ‘ شے سے محبت نہ کرنے کی سخت تلقین کی تو کبھیترکِ دنیا کی تعلیم دینے والوں نے سب سے پہلا وار عورت پر کیا۔ دنیا کا شاید ہی کوئی علاقہ ہو شائد ہی کوئی دور ہو جہاں و جباپنے گناہوں کا ذمہ دارعورت کونہ ٹھہرایا گیا ہو۔
ظاہر ہے کہ اگر عورت پاس ہوگی تو اولاد بھی ہوگی، خانہ داری بھی ہوگی، اور ان کے لیے رزق فراہم کرنے کی ذمّہ داری بھی۔ اسلیے اپنی کم ہمّتی، کاہلی، خوف اور بزدلی کو ترکِ دنیا کا چولا پہنا کر بہانہ عورت کو بنا دیا، کہ عورت ہی ساری دنیاوی آلائش کی جڑہے۔

Comments

Popular posts from this blog

ٹرانس جینڈر ایکٹ (اردو متن)